[آرشیو]
هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- هفت: شما می خواهید اولین باشید، نه آخرین!
طراحی سایت واکنش گرا را به همان دلیلی نیاز دارید که ده سال پیش به یک سایت نیاز داشتید. برای اینکه با مشتریان خود از طریق رسانه های جدید ارتباط داشته باشید. 10 سال پیش اینترنت یک رسانه جدید بود و امروز ابزار دستیابی به این رسانه گوشی های تلفن همراه و تبلت ها هستند. امروزه شما دیگر برای مشتریان خود تلگراف نمی فرستید، طراحی سایتی که فقط با کامپیوتر بتوان آن را مشاهده کرد نیز همینطور است. مشتریان بیشتر از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای مرور اینترنت استفاده می کنند. زمان زیادی مورد نیاز اس...
۱۳۹۴/۰۱/۲۶
هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- شش: برای آینده آماده اید!
طراحی سایت واکنش گرا از اندازه صفحه نمایش به جای نوع دستگاه کاربر، برای تصمیم گیری استفاده می کند تا بهترین راه برای نمایش محتوا به کاربر را انتخاب کند و این مسئله فقط مختص به امروز نیست، بلکه تا چند سال آینده نیز چنین خواهد بود. امروزه اپلیکیشن ها هم پرکاربرد و مفید هستند اما نمی توانیم پیش بینی کنیم که آیا تا 2 سال آینده دستگاه ها اپلیکیشنی که امروز ساخته شده را پشتیبانی می کنند یا خیر؟! پس مطمئن ترین راه حل برای آینده ای که از آن بی اطلاع هستیم طراحی سایت واکنش گراست، چون قطعا در آینده باز هم...
۱۳۹۴/۰۱/۲۵
هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- پنج: گوگل طراحی واکنش گرا را دوست دارد!
طراحی سایت واکنش گرا به عنوان بهترین گزینه برای صنعت وب سایت توسط گوگل انتخاب شده است. این به دلیل استفاده و درک ساده تر کاربر و روبات های گوگل از یک سایت است. سایت واکنش گرا به گفته خود گوگل در نتایج جستجو با گوشی تلفن هوشمند یا تبلت در جایگاه بالاتری قرار می گیرد. این بدین معنی است که اگر سایت شما به صورت یک سایت واکنش گرا (Resposinve) طراحی نشده باشد، در بین نتایج جستجوهای ارزشمندی که با موبایل و تبلت انجام می گیرد جایگاهی نخواهد داشت. طراحی سایت واکنش گرا در کنار تولید محتوایی که گوگل به عن...
۱۳۹۴/۰۱/۲۳
هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- چهار: فروش گوشی های هوشمند و تبلت ها سرسام آور است!
طراحی سایت واکنش گرا شما را در بازار رقابت قدرتمند خواهد کرد. درحالی که شیب رشد فروش کامپیوترهای شخصی به یک خط صاف تبدیل شده است، فروش گوشی های هوشمند و تبلت ها با شیب بسیار تندی به سمت بالا در حرکت است. گوشی های هوشمند و تبلت ها، به زودی کامپیوترهای شخصی را کنار زده و به اولویت اول کاربران برای مرور اینترنت و سایت های اینترنتی تبدیل خواهد شد. پس شما باید یک سایت واکنش گرا داشته باشید چون در غیر این صورت بخش اعظمی از مخاطبان را از دست خواهید داد.
۱۳۹۴/۰۱/۲۱
هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- سه: هدفگیری مشتریان سودآور
طراحی سایت واکنش گرا (Responsive) می تواند بخش زیادی از مشتریان به اصطلاح "پول خرج کن” را به سمت شما جذب کند. مشتریانی که وب سایت ها را به وسیله دستگاه هایی همچون تلفن همراه هوشمند و تبلت مرور می کنند، نسبت به کسانی که از کامپیوتر استفاده می کنند، معمولا پول بیشتری دارند. همچنین آنها در طول روز حجم زیادی از وقت خود را صرف استفاده از تلفن همراه هوشمند و تبلت خود می کنند که بخشی از این زمان برای خرید کردن یا بررسی کالا و خدماتی که قصد خرید آن را دارند استفاده می شود. پس اگر سایت شما به صورت ...
۱۳۹۴/۰۱/۲۰
هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- دو: تجربه شگفت انگیز کاربران
بخش دوم مقاله هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive) دلیل شماره 2: تجربه شگفت انگیز کاربران طراحی سایت واکنش گرا می تواند تجربه شگفت انگیزی برای کاربران دستگاه های مختلف و با صفحه نمایش های مختلف ایجاد نماید. از آنجایی که طراحی سایت واکنش گرا برای هر اندازه صفحه نمایش، محتوای متناسب با آن را نمایش می دهد، هر کاربر احساس خوبی از مشاهده سایت پیدا می کند و نقصی در صفحه سایت مشاهده نمی کند. تقریبا نیمی از مرورگرهای اینترنت در گوشی های هوشمند با متن صفحات و منوهای سایت های قدیمی مش...
۱۳۹۴/۰۱/۱۷
هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- یک: مدیریت سایت آسان تر می شود
امروزه تقریبا همه کسانی که با اینترنت آشنایی دارند و دقایقی از وقت خود را در طول روز صرف گشت و گذار در اینترنت می کنند، با مفهوم طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو (responsive) آشنایی دارند. مزایای بسیار زیادی برای طراحی سایت واکنش گرا وجود دارند و توضیح تمامی این مزایا زمان و حوصله ی زیادی می طلبد. اما در این سری مقالات ما هفت مورد از مهم ترین مزایای طراحی سایت واکنش گرا را برای شما ذکر می کنیم. شاید این مطالب بتواند دیدگاه روشن تری برای شما ایجاد نماید تا بدانید که چرا کسب و کار شما به یک سایت ...
۱۳۹۴/۰۱/۱۶
چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) کلید موفقیت کسب و کار است؟
تقریبا همه افراد از موتورهای جستجو استفاده می کند، ولی هنوز همه کسانی که بازاریابی اینترنتی می کنند تفاوت بین SEO، PPC ، METATAGS و کلمات کلیدی را نمی دانند. (Search Engine Optimization) SEO به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو و PPC (Pay Per Click) به معنی پرداخت به ازای هر کلیک (تبلیغات کلیکی) می باشد. امروزه برای  داشتن یک بازاریابی موفق، شما باید بدانید چگونه در نتایج جستجوی مشتریانتان حضور و نمود داشته باشید. برای این کار شما باید کلمات کلیدی، محتوا و نیز نحوه تعامل آنها با یکدیگر ر...
۱۳۹۳/۱۲/۰۳
10 ویژگی کلیدی برای یک وب سایت تجاری خوب
در حال حاضر کسب و کار شما یک وب سایت دارد یا این که نیاز دارید تا برای کسب و کارتان یک وب سایت جدید طراحی کنید. اولین قدم برای شما انتخاب یک دامنه جذاب منطبق با کسب و کار شماست که حس درستی از شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما را به بازید کننده منتقل نماید. این نام نباید تلفظ دشوار داشته باشد و تا حد امکان در شبکه های اجتماعی به عنوان یک نام کاربری قابل دسترسی باشد. بعد از اینکه دامنه خود را راه اندازی کردید، زمان گرفتن تصمیم های بزرگ و ساختن یک سایت فرارسیده است. در ادامه 10 عدد ازملزوماتی که سایت...
۱۳۹۳/۱۱/۱۰
طراحی سایت واکنش گرا (ریسپانسیو)
طراحی سایت واکنش گرا (ریسپانسیو - Responsive) یعنی سازگاری کامل یک وب سایت با ابعاد مختلف صفحه نمایش در ابزارهای متفاوت. پس از ظهور ابزارهای دستی (Handheld Devices) و افزایش روز افزون استفاده از این ابزارها (گوش های تلفن هوشمند و تبلت ها) برای انجام کارهای روزمره و به ویژه مرور صفحات وب، طراحان وب سایت ناچار شدند تا ویرایشی از سایت های طراحی شده با نام "نسخه موبایل" را به سایت ها اضافه کنند تا بازدیدکنندگانی که از گوشی تلفن و یا تبلت برای مرور سایت استفاده می کنند، بتوانند نسخه ساده تر و سبک تر...
۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    لطفا از طریق فرم تماس، پیام خود را ارسال نمایید.